Sommar i Khrono
Vil ha eit eige fakultet for lærarutdanning ved NTNU
Det står ein del arbeid att før NTNU er éin einskapleg institusjon, meiner professor Jørgen Klein.
— Kva er det viktigaste du har gjort dette studieåret?
— Eg har vore redaktør for ei bok om forsking på utanlandspraksis for lærarstudentar, som om kort tid kjem på Universitetsforlaget.
— Kva er dei største utfordringane på arbeidsplassen din neste studieår?
— NTNU har framleis store utfordringar med å bli ein einskapleg institusjon etter fusjonen for nokre år sidan. På mitt institutt (Institutt for lærarutdanning) er det nesten 500 tilsette, noko som er uhensiktsmessig stort på nivå tre i organisasjonen og det burde etter alle solemerke vore eit eige fakultet.
— Kor mykje er du på heimekontor no etter pandemien?
— Veldig lite på heimekontor.
— Kva er dei største utfordringane i akademia framover, slik du ser det?
— Det kan verka som finansiering av den frie forskinga kjem til å verta utfordrande framover, noko vingeklippinga av forskingsrådet kan tyda på.
— Kva var det første du ville ha gjort om du var forskings- og høgare utdanningsminister for ein dag?
— Eg er sjeleglad for at eg ikkje er minister, men meir tillit til institusjonane ville vorte prioritert.
— Kva skal du gjera sommar?
— Eg skal bada i Mjøsa, sykla i Trysilfjellet og drikka øl i Göteborg.
— Kva bør Khrono verte betre til?
— Eg synest Khrono er vorte veldig bra, spesielt etter at det har kome meir stoff om det som skjer utanfor ring 3. Hald fram slik!
Nyeste artikler
De nasjonale strateger — hvor ble de av?
Reagerer på upresis tallbruk om læreropptak
Topptidsskrift granskes etter påstander om fusk. Har mer enn 1000 norske artikler
Én av tre britiske studenter frykter universitetskonkurs
Norge trenger svenske forskningstilstander
Mest lest
Studenter utvist fra fransk universitet. Norske Anna frykter at hun står for tur
Ansettelsessaken i Bergen: En faglig tautrekking
Slik gjekk det då professoren spurte ChatGPT om litteraturtips
Reagerte på NTNUs språkbruk i økonomisak. — Gjør meg kvalm
Svensk dom over norsk akademia: For mykje kvantitet, for lite kvalitet