Studentaktiv læring
Desse får 70 millionar til betre undervisning
Pengane går til å utvikle nye og studentaktive måtar å undervise og vurdere studentane på. Sju institusjonar får støtte. UiB får nesten halvparten.
OBS! Denne artikkelen er mer enn tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Totalt 86 søknader vart sende inn til fristen den 8. juni. No er det klart at 14 utvalte prosjekt får inntil fem millionar kroner kvar i støtte til å utvikla nyskapande undervisnings- og vurderingspraksis. Det melder Kunnskapsdepartementet (KD) i ei pressemelding.
Det er Universitetet i Bergen (seks prosjekt), Universitetet i Oslo (to prosjekt), NTNU (to prosjekt) og eit prosjekt ved UiT – Noregs arktiske universitet, Universitetet i Agder, Noregs miljø- og biovitenskapelige universitet og VID vitskaplege høgskule som i denne omgang får støtte.
— All grunn til å vere stolt over solid arbeid, skriv rektor ved Universitetet i Bergen, Dag Rune Olsen på Twitter, etter at universitetet sikra seg nær halvparten av midla.
— Prosjekta som får støtte skal gi betre læring for studentar som mellom anna tar juss, medisin, lærarutdanning, ingeniør og helsefag. Fleire av prosjekta har utvikling av tverrfaglege utdanningsprogram og digitale moglegheiter som viktige element. Målet er at arbeidet som skjer i prosjekta skal kome alle studentar til gode, seier forsking- og høgare utdanningsminister Henrik Asheim i meldinga.
La ekstra pengar i potten
På grunn av det høge talet på søknader vart tildelingssummen auka frå 50 til 70 millionar kroner slik at fleire kunne få støtte, skriv KD.
Det er Diku, Direktoratet for internasjonalisering og kvalitetsutvikling i høgare utdanning, som deler ut pengane.
Denne tildelinga er den andre i Diku sitt program for studentaktiv læring, som vart etablert etter at stortingsmeldinga «Kultur for kvalitet i høgare utdanning» passerte i statsråd i 2017.
I fjor var det 12 prosjekt ved åtte institusjonar som fekk støtte.
— Koronautbrotet førte til at universitet og høgskular måtte leggje om til digital undervisning og vurdering meir eller mindre over natta. Tilsette har lagt ned eit imponerande arbeid for å få dette til. Prosjekta som er tildelte pengar får no ekstra ressursar til å jobbe systematisk og spreie resultata frå utviklingsarbeidet sitt til andre miljø og institusjonar, seier Diku-direktør Harald Nybølet.
Prosjekta som no har fått tildelt midlar skal utvikle og forske på effektane av nye lærings- og vurderingformer. Dei må ha eit omfang og amibsjonsnivå som skal heve heile studieprogram eller emnegrupper, opplyser Nybølet.
Nyeste artikler
Blir det fortsatt stø Sp-kurs med Ap alene i regjeringen?
Dette er akademia-toppenes ønskeliste til en ny statsråd
Mener UiO må bli mer synlige: — Mange av de samme ansiktene som går igjen
Rektor og direktør krangla i styremøte: — Oppteken av å visa at rektor har gjort feil
Ledere om økonomisk krise ved NTNU: — Det er alltid ønske om en omkamp
Mest lest
Ansatte reagerer på krav om høflighet på jobben i Sørøst
Meiner NTNU-rektor må forklare seg om kontakt med PST. — Stalinistisk
Snart kan ingen lære norske elever fremmedspråk
NHO-topp advarer: — Norge gjør en strategisk tabbe
20 varsel mot Søreide: — Jeg blir framstilt som en tyrann