Politikk til salgs Det synes som at PR-bransjen har gjort sitt inntog ved Universitetet i Oslo når masterprogrammet i medievitenskap endrer navn til medier og kommunikasjon.
Professor: «Har skitna til fingrane mine med innovasjon» Medieprofessor Lars Nyre ved UiB let studentane lage prototypar på teknologi og framtidsløysingar. — Humaniora og samfunnsvitenskap må slutte med berre å påpeike kva som er feil. Vi må drive innovasjon og finne løysingar, seier Nyre.
Nyeste artikler
Den nye NSO-lederen: — Det skjer alltid uventede ting
Ansatt hentet ut e-postadresser og sendte reklame til studenter
Tilrår å få barn undervegs i stipendiatperioden
Nedbemanning og mindre undervisning. Nå må de styre med mindre penger
Rektor på ukrainabesøk: — Sterke inntrykk
Mest lest
Universitetsledere suspendert etter SMS-utveksling
NMBU og Universitetet i Stavanger gjør kraftige byks
Først trakk de ett kapittel. Nå har de avpublisert hele boken
Virginia Hislop fullførte mastergrad som 105-åring
Når karakteren blir avgjørende for den akademiske veien videre