Hvorfor skal et universitet kommunisere på en så vulgær måte? «Challenge»-kampanjen. Dette handler ikke om formidling av universitetets faglige virksomhet, men om merkevaren: Synliggjøring for synliggjøringens egen skyld.
NTNU svarer: Å utfordre er å forsvare demokratiet «Challenge»-kampanjen. Vårt mål er å nå ut til en ung generasjon. Da er ikke akademisk språk nødvendigvis det beste virkemiddelet.
Nyeste artikler
Den nye NSO-lederen: — Det skjer alltid uventede ting
Ansatt hentet ut e-postadresser og sendte reklame til studenter
Tilrår å få barn undervegs i stipendiatperioden
Nedbemanning og mindre undervisning. Nå må de styre med mindre penger
Rektor på ukrainabesøk: — Sterke inntrykk
Mest lest
Universitetsledere suspendert etter SMS-utveksling
NMBU og Universitetet i Stavanger gjør kraftige byks
Først trakk de ett kapittel. Nå har de avpublisert hele boken
Virginia Hislop fullførte mastergrad som 105-åring
Når karakteren blir avgjørende for den akademiske veien videre